Procedur nie przeskoczysz

Wszyscy o Świętach, prezentach, gotowaniu, itp a ja o bankach..:P. No ale blog to życie a nie zaplanowane posty.

Znajomy polecił mi mBank do założenia konta osobistego. Zadzwoniłam na infolinię żeby dowiedzieć się o najbliższą placówkę. Przemiły pan konsultant zaproponował założenie konta przez telefon a w banku będę musiała tylko podpisać wniosek- rach ciach i po sprawie. Ok- mi to pasowało.

Udaję się zatem do banku na to szybkie podpisanie dokumentów. I kolejka na godzinę czekania. Ok. Kolejna bardzo miła pani weryfikuje podane przeze mnie dane i wspólnie zmieniamy adres do korespondencji oraz nie atakowanie mnie spamem. Wychodzę zadowolona. Mam już kartę tymczasową i czekam na pierwszy przelew.

Widząc że kasa wpłynęła idę poszaleć do Biedry 😛. Kwota 40zł, nowa karta, banalny pin (bo samemu się ustala w mBanku przynajmniej), kolejka na pół sklepu a ja blokuje kasę bo ODRZUCA MI TRANSAKCJE ?! Nosz przecież wiem że mam te środki na koncie?! Jest PIĄTEK wieczór a ja nie mam dostępu do swoich pieniędzy?!!

Wkurwiona dzwonię na infolinię i dowiaduję się że mam BLOKADĘ na koncie i muszę udać się do oddziału w celu zweryfikowania że JA TO JA?! No tak procedury..

W sobotę na szczęście otwarte są placówki w centrach handlowych. Kolejna miła pani sprawdza w systemie o co chodzi. Okazuje się że konto zostało zablokowane bo konsultant namówił mnie do założenia konta telefonicznie a w oddziale zmieniłam jedną daną za namową doradcy. I dla banku to jest zagrożenie wyłudzenia danych?!! 

Pani skanuje moje dokumenty i wysyła do Departamentu Bezpieczeństwa zapewniając że w ciągu 2 dnia odblokują mi konto. Świetnie- ale ja nie mam ŻADNYCH ŚRODKÓW DO ŻYCIA?! Pani wzrusza ramionami że ona nic nie może. Zajebiście!

Mijają 2 dni a ja nadal jestem odcięta od własnych ciężko cholera zarobionych pieniędzy. Dzwonię do mojego doradcy. Okazuje się że Pani z centrum handlowego nie wysłała tych dokumentów?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <wdech qurwa wydech!! > Więc idę znowu do oddziału i tu kolejny problem. Żeby zweryfikować że JA TO JA potrzebne są 2 dokumenty. Ja mam dowód i paszport który stracił ważność 2 tygodnie temu. I Departament niestety nie może mnie odblokować bo nie wierzy że JA -siedząca przed Panią konsultantką z którą zakładałam konto- TO JA?!! JA PIERDOLE!!

Po czym dzwoni do mnie mLinia i chce mnie poinformować o benefitach jakie mam w związku z założeniem konta w mBanku i ocenę satysfakcji z bycia nowym klientem...<facepalm>

facepalm Procedur nie przeskoczysz

Czy ktoś z Was miał jakieś przejścia-nie do przejścia z procedurami?