Trendy beauty 2020 dla laików

Trendy bjuti dla laików

Do Stefana, który wyrabia ciasto na chleb — podchodzi Krystyna.
– I co myślisz?
– Ale o czym?
– No o moim makijażu.
– Hm, no, jakby ci tu powiedzieć… Niewiele widzę.
– Ha! Czyli udało się!
– ?
Testuje nowe trendy makijażowe i to jest make-up — no make-up.
– A po ludzku?
– Bosz, Stefan! Jak sama nazwa mówi, to jest makijaż, który jest na tyle subtelny, że prawie niewidoczny.
– Rozumiem. Faktycznie nic nie widać, ale wygląda świeżo. A skąd takie zainteresowanie trendami kosmetycznymi?
– Jak to skąd? Jestem kobietą i to chyba oczywiste, że śledzę wszelkie nowinki z branży kosmetycznej.
– No proszę! Znamy się tyle lat, a ja nigdy nie sądziłem, że branża beauty to coś, co Cię kręci.
– Dużo jeszcze o mnie nie wiesz, najdroższy.
– Ponieważ mam chwile, zanim ciasto wyrośnie, chętnie dowiem się co nieco o trendach branży i jakiś top markach kosmetycznych.
– Serio?
– No serio.

TRENDY MAKIJAŻOWE W 2020

Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

– To zacznijmy od trendów makijażowych w 2020. W tym roku modna jest naturalność, podkreślanie i zwrotu ku naturze. Widoczne to jest w kolorystyce — pastele, make-up-no-make-up, błyszczyk na ustach, czy nawet w samych opakowaniach kosmetyków. Jest jednak kilka trendów, które niezmiennie utrzymują się na topie jak eyeliner, smokey eyes czy czerwone usta.
– Czyli można wybrać trend, który pasuje do urody, stylizacji, czy też nastroju i okazji?
– Dokładnie.
– A jeśli miałabyś wskazać jakaś znaną polską markę makijażową, to co by to było i dlaczego?

POLSKA MARKA MAKIJAŻOWA STWORZONA PRZEZ INFLUENCERKĘ

 

– Myślę, że byłby to GlamShop. Jest to sklep internetowy i marka stworzona przez makijażystkę, blogerkę i youtuberkę — Hanię Knopińską. Z jej pasji do makijażu powstały takie akcesoria jak pędzle i gąbeczki, które szybko zyskały miano kultowych. Ja najbardziej lubię jej „kolorówka”, a konkretnie turbo pigmenty! Co ciekawe, Hania rozwija swoją markę głównie dzięki współpracy z innymi makijażowymi Influencerami i jak widać, jest to droga do sukcesu.
– No proszę! Czyli można pasję przekuć w biznes.
– Jak najbardziej.
– A jest też jakaś znana marka zagraniczna, która zawojowała rynek, a została stworzona przez influencerkę?
– Stefan — jak Ty nic nie wiesz! Oczywiście, że jest.

ZAGRANICZNA MARKA MAKIJAŻOWA STWORZONA PRZEZ INFLUENCERKĘ

– Huda Kattan to amerykanka, która stworzyła jedną z najlepiej sprzedającą się firm w Sephorach na całym świecie -Huda Beauty. Zaczęła od założenia bloga i nagrywania filmów na YT, które z czasem przyniosły jej ogromną rozpoznawalność. Dzisiaj, Instagram Huda Beauty to wielka platforma służąca nie tylko inspiracji, ale też reklamie blogerów.
– Czyli kolejny przykład na to, że bycie Influencerem można przekuć w intratny biznes.
– Jak najbardziej! Niemniej, liczy się tutaj przede wszystkim zaangażowana społeczność i odpowiednio dobrana i zaplanowana strategia marketingowa.